محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی مذاکرات قطبی با فدراسیون فوتبال ادامه دارد ستاره مشهدی در کادر فنی نفت بندرعباس دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب سردار آزمون در تیررس لیگ‌های اروپایی بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد سون هیونگ مین جانشین بنزما می‌شود وزیر ورزش: تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود برای استقلال ورزشگاه خلیج فارس بسازید قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

کاهش چشمگیر دستمزد پیشنهادی غلامی| توافق یک ساله با استقلال

  • کد خبر: ۱۱۷۲۶۶
  • ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
کاهش چشمگیر دستمزد پیشنهادی غلامی| توافق یک ساله با استقلال
مسئولان باشگاه استقلال سرانجام قرارداد عارف غلامی را که دستمزد بالایی طلب کرده بود، تمدید کردند. این قرارداد با رقم معقولی میان باشگاه استقلال و این بازیکن منعقد شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از اینکه عارف غلامی، رقم بالایی را برای تمدید قرارداد با استقلال پیشنهاد کرده بود، سران استقلال قید تمدید قرارداد این مدافع را زدند تا اینکه غلامی هم متوجه شد در فوتبال ایران به سختی باید دنبال مشتری بگردد و در لیگ‌های خارجی هم خواهان ندارد. این بازیکن سرانجام دستمزد پیشنهادی خود را کاهش داد تا باشگاه استقلال راغب به تمدید قرارداد با او شود. قراردادی که غلامی با استقلال منعقد کرده، یک ساله است.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->